Lempi Kodinhoidon toimitusjohtaja Leena Meren mukaan kotisiivousta pidetään yhä useammin arkea parantavana investointina.
Meren luotsaama Lempi Kodinhoito panostaa yksilölliseen palveluun ja vastuullisuuteen, mikä näkyy asiakkaiden tyytyväisyytenä ja henkilöstön hyvinvointina.
”Olemme ylpeitä siitä, että meillä on siivousalan paras mitattu NPS eli asiakkaiden suositteluindeksi.”
LEMPI KODINHOITO HELPOTTAA asiakkaiden arkea räätälöimällä palvelut aina kunkin asiakkaan tarpeiden mukaan.
”Joku voi haluta ylläpitosiivouksen, kun taas toiselle voi olla tärkeää, että vaihdamme myös vuodevaatteet ja ulkoilutamme koiran.”
Asiakkaalle tulee aina tuttu siivooja, mikä lisää luottamusta ja jatkuvuuden tunnetta. Siivouspäivä onkin monelle asiakkaalle viikon kohokohta, joka tuo arkeen kaivattua mielenrauhaa.
”Palvelumme auttavat myös ikäihmisiä, joille siivous voi mahdollistaa kotona asumisen pidempään. Se rauhoittaa myös omaisten arkea.”
LEMPI KODINHOIDON ARVOT – ympäristövastuullisuus, välittäminen, arvostus ja ilo – ohjaavat kaikkea toimintaa. Lempi Kodinhoito käyttää ympäristöystävällisiä siivousmenetelmiä ja panostaa työntekijöidensä jaksamiseen. Meri kertoo, että henkilöstön hyvinvointi on kaiken perusta: matkakustannukset korvataan ja ergonomiasta pidetään hyvää huolta.
”Vastuullisuus on arjen tekoja. Sen vuoksi työntekijämme liikkuvat ensisijaisesti julkisilla liikennevälineillä ja käyttävät siivoustyössä asiakkaan siivousvälineitä ja -aineita. Näin heidän ei tarvitse kantaa niitä mukanaan.”
”Meillä on siivousalan paras mitattu NPS eli asiakkaiden suositteluindeksi.”